9/9

Dragi posjetitelji,

molimo Vas da odvojite nekoliko trenutaka i pročitate upute o kupnji na Smart Shop internet trgovini.
Prilikom ulaska na stranicu Smart Shop internet trgovine vidjet ćete jasne i pregledne kategorije koje će Vam omogućiti lagodnu i jednostavnu kupnju.
Kod kupnje na Smart Shop Internet trgovini, možete se registrirati klikom na „Registracija“ i ispuniti formular. Tamo ćete, između ostalog, primijetiti da možete navesti različite adrese za naplatu i za dostavu. Na taj način kupljenu robu dostavljamo na jednu adresu, a račun šaljemo na drugu. Ukoliko ste već kupovali na Smart Shop Internet trgovini dovoljno je upisati korisničko ime i lozinku te krenuti u kupnju.
Kupnju možete obaviti i kao gost bez registracije.
Kupnju ostvarujete klikom na košaricu kod odabranog proizvoda koji će se potom pojaviti u Vašoj košarici. Želite li vidjeti što sve imate u košarici, jednostavno kliknete na nju.
Plaćanje se može izvršiti virmanom (nalogom za plaćanje), pouzećem (gotovinom po primitku robe) ukoliko ste fizička osoba ili kartičnom naplatom jednokratno i obročno.
Kad kliknete “Naruči” pojavit će se stranica s Vašim podacima gdje odabirete način plaćanja i imate mogućnost promijeniti svoje podatke.

 

Uvjeti kupovine

Ovi uvjeti definiraju postupak registracije, naručivanja, plaćanja, isporuke i reklamacije proizvoda ponuđenih u našoj Internet trgovini.
Prodavatelj (Isporučitelj) proizvoda je

  • Smart Shop d.o.o.
  • P. Zrinskog i K. Frankopana 11, 49000 KRAPINA
  • OIB: 94974736053
  • Matični broj: 04876458;

a Kupac je registrirani posjetitelj ili gost web stranica www.mysmartshop.hr, Smart Shop Internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe te izvrši plaćanje virmanom po ponudi, gotovinom pouzećem ili kartično obročno ili jednokratno.

Posebno napominjemo da kupnju Proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zatražiti samo njegovi zakonski zastupnici, odnosno djelomično poslovno sposobne osobe mogu zatražiti kupnju Proizvoda samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Prodavatelj zadržava pravo na izmjenu uvjeta kupovine ove web stranice u bilo kojem trenutku, te neće biti odgovoran ni za kakve moguće posljedice proizašle iz takvih promjena.
Prodavatelj zadržava pravo promjene navedenih cijena bez prethodne najave.

 

Registracija / Elektronski obrazac narudžbe

Prilikom prve narudžbe proizvoda putem elektronskog obrasca nužno je registrirati se na web stranici www.mysmartshop.hr (korisničko ime i lozinka)
Odabirom svog korisničkog imena i lozinke, te upisom traženih podataka postajete naš registrirani korisnik.
Nakon uspješno obavljene registracije dobit ćete e-mail s Vašim podacima za registraciju. Iste koristite prilikom svake sljedeće kupovine u Smart Shop Internet trgovini. Tako s lakoćom možete kupovati, te pratiti sve svoje narudžbe kao i novosti o novim proizvodima ili akcijama.
Ukoliko ste zaboravili lozinku, unesite ponovo svoju e-mail adresu i zatražite lozinku i ubrzo ćete dobiti e-mail s novom lozinkom.

Prema zakonu o zaštiti podataka, unutar svoj korisničkog profila u svakom trenutku možete zatražiti "Anonimizaciju" vaših podataka i/ili zatražiti da vam proslijedimo sve podatke koje prikupljamo vezano za vaš korisnički profil.

Više o tome koje podatke i u koju svrhu prikupljamo, pročitajte ovdje.

 

Postupak narudžbe

Proizvodi se naručuju elektronskim oblikom, odabirom određenog proizvoda te njegovim spremanjem u košaricu.
Ukoliko proizvod trenutačno nije dostupan možete nas kontaktirati e-mailom ili telefonski.
Nakon što ste odabrali željene proizvode, vodimo Vas kroz košaricu do narudžbe, u kojoj unosite podatke za naplatu i adresu za isporuku naručenih proizvoda.
Na elektronskom obrascu narudžbe ispunite sva potrebna polja:

  • adresa kupca/adresa isporuke: naziv tvrtke, ime i prezime, adresa, kontakt e-mail i telefon;
  • način plaćanja:
    • plaćanje virmanom/internet bankarstvom / nalogom za prijenos – ako se odlučite za ovaj vid plaćanja na kraju procesa narudžbe dobiti ćete pisanu ponudu i sve podatke potrebne za uplatu na Vaš E-mail
    • gotovinom pouzećem / robu plaćate gotovinom prilikom isporuke
    • kartičnom naplatom:
      • jednokratno plaćanje: Maestro, MasterCard, VISA, Diners, Discover i DinaCard karticama
      • obročna otplata: VISA Inspire, Visa Premium i Maestro karticama, MasterCard, Diners, Discover DinaCard (od 2 do 12 rata)

Proizvod se smatra naručenim u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja te klikne na gumb kupi/naručite (s navedenim točnim iznosom).
Nakon zaprimljene narudžbe dobit ćete povratni e-mail potvrde o uspješno obavljenoj kupovini. Ako ste se odlučili za plaćanje putem virmana stići će Vam i ponuda i svi potrebni podaci na osnovu kojih možete izvršiti plaćanje.

 

Cijene

Cijene su izražene u kunama (HRK), sadrže PDV, vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje.

 

Plaćanje

Moguća su tri načina plaćanja

  • virmanom
    • nalogom za prijenos- ako se odlučite za ovaj vid plaćanja na kraju procesa narudžbe dobiti ćete pisanu ponudu i sve podatke potrebne za uplatu na Vaš E-mail
  • gotovinom pouzećem
    • robu plaćate gotovinom prilikom isporuke
  • karticom PBZ card-a, Erste Card Club-a ili Zagrebačke banke
    • jednokratno plaćanje: Maestro, MasterCard, VISA, Diners, Discover i DinaCard karticama
    • plaćanje na 2-12 rata: VISA Inspire, Visa Premium i Maestro kartica PBZ banke
    • plaćanje na 12 rata: Diners, Maestro i Visa (MB+) kartica Erste banke *minimalni iznos za obročno plaćanje Maestro i Visa karticama Erste banke je 200,00 kn
    • plaćanje na 2-12 rata: MasterCard i Maestro Zagrebačke banke

Sve cijene izražene su u kunama (kn) i sadrže pripadajuću stopu PDV-a.
Za dostavu na području Republike Hrvatske naplaćujemo trošak poštarine u iznosima koji su prikazani uz svaki proizvod s kalkulatorom dostavnih naknada u realnom vremenu.
Robu je moguće kupiti samo na području RH. Dostava robe van područja RH na upit.

 

Isporuka

Nakon zaprimanja potvrde o plaćanju (u slučaju plaćanja virmanom) prodavatelj se obvezuje isporučiti naručenu pošiljku u roku od 7 (sedam) radnih dana ukoliko je naručena roba na stanju.

U slučaju plaćanja pouzećem Prodavatelj se obvezuje isporučiti pošiljku kupcu u roku od 7 (sedam) radnih dana od dana narudžbe ukoliko je naručena roba na stanju. Kod plaćanja pouzećem robu je jedino moguće platiti u gotovini.

U slučaju plaćanja karticom Prodavatelj se obvezuje isporučiti pošiljku kupcu u roku od 7 (sedam) radnih dana od dana narudžbe ukoliko je naručena roba na stanju.

Ovisno o adresi isporuke proizvodi se otpremaju vlastitom dostavom ili Overseas expressom.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u poštanskom prometu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi, te ako kupac ne primi naručeni proizvod, ili obavijest o isporuci, u očekivanom vremenu (maksimalno 7 radnih dana) , ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala.

 

Jamstvo

Jamstvo vrijedi u rokovima određenima važećim propisima, od datuma dostave robe, te je u svrhu ostvarivanja prava na jamstvo potreban originalan račun kao dokaz kupovine. Razdoblje trajanja jamstva i sve što jamstvo pokriva u vezi s nekim proizvodom navedeno je uz svaki proizvod. Kupac je obvezan obavijestiti Smart Shop d.o.o. o postojanju vidljivih nedostataka u roku od 2 mjeseca od dana od kada je otkrio nedostatak a najkasnije u roku od 2 godine od prijelaza rizika na kupce.

 

Prigovori kupaca

Sukladno čl. 10 Zakona o zaštiti potrošača, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje prigovore uputi putem pošte na adresu Prodavatelja Smart Shop d.o.o.; Zagrebačka 123, 10360 SESVETE, odnosno putem elektroničke pošte na adresu elektroničke pošte Prodavatelja info@domus-sesvete.hr te će Prodavatelj obavijestiti Kupca o zaprimljenom prigovoru. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Kako bi Prodavatelj sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga.

 

Izjava o korištenju WS-Pay sustava online naplate (payment gateway)

Smart Shop d.o.o koristi WSPay za online plaćanja.
WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.

 

Informacije o trgovcu:

Tvrtka: Smart Shop društvo s ograničenom odgovornošću za unutarnju i vanjsku trgovinu
Skraćeni naziv tvrtke: Smart Shop d.o.o.
Registarski sud: Trgovački sud u Zagrebu
MBS: 080739082
OIB: 81806367106
MB: 02674246
Temeljni kapital: 520.000,00 kn, uplaćen u cijelosti
Sjedište: Zagrebačka 123
10360 Sesvete
Hrvatska
tel.: +385 1 20 58 511
fax.: +385 1 20 10 905
adresa e-pošte: info@domus-sesvete.hr
Uprava-Direktor: Dominik Palikuća
Poslovna banka:
Zagrebačka banka d.d. Zagreb, Trg bana Josipa Jelačića 10
IBAN: HR2223600001102161504
Privredna banka d.d. Zagreb, Radnička cesta 50
IBAN: HR5523400091110602776